3 | 4 Houttechnieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Engels | 2 | 2 |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Houttechnieken | ||
• Praktische realisaties | 7 | 7 |
• Technische realisaties | 6 | 6 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
3 | 4 Elektromechanische technieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Elektromechanische technieken | ||
• Praktische realisaties | 5 | 5 |
• Technische realisaties | 8 | 8 |
Engels | 2 | 2 |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
3 | 4 Biotechnieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Biotechnieken | ||
• Biologie | 1 | - |
• Chemie | 3 | 3 |
• Fysica | 2 | 3 |
Engels | 2 | 2 |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Labo biotechnieken | ||
• Labo biologie | 2 | 2 |
• Labo chemie | 3 | 3 |
• Labo fysica | 3 | 3 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
3 | 4 STEM-technologische wetenschappen - wiskunde 5
STEM |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Biologie | 1 | 1 |
Chemie en engineering | 1 | 2 |
Engels | 2 | 2 |
Frans | 3 | 3 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Nederlands | 4 | 4 |
Technologische wetensch. en engineering | ||
• Elektriciteit | 3 | 3 |
• Engineering | 3 | 2 |
• Mechanica | 3 | 3 |
Wiskunde | 5 | 5 |
32 | 32 |
3 | 4 STEM-natuurwetenschappen
STEM |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Biologie | 2 | 2 |
Chemie | 2 | 2 |
Engels | 3 | 2 |
Frans | 4 | 4 |
Fysica | 2 | 2 |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Nederlands | 4 | 4 |
Project STEM | 2 | 3 |
Wiskunde | 5 | 5 |
32 | 32 |
3 | 4 Toerisme
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Duits | 1 | 2 |
Engels | 3 | 3 |
Frans | 4 | 3 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Natuurwetenschappen | 2 | 1 |
Nederlands | 4 | 4 |
Project toerisme | 1 | 1 |
Toerisme | ||
• Communicatie | 2 | 2 |
• Toeristische organisatie | 5 | 6 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
3 | 4 Moderne talen
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Biologie | 1 | 1 |
Chemie | 1 | 1 |
Communicatiewetenschappen | 1 | 2 |
Duits | - | 2 |
Economie | 1 | 1 |
Engels | 3 | 3 |
Filosofie | 1 | - |
Frans | 5 | 4 |
Fysica | 1 | 2 |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Kunstbeschouwing | 1 | - |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Nederlands | 5 | 4 |
Wiskunde | 4 | 4 |
32 | 32 |
3 | 4 Latijn - optie wiskunde 5
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 3 | 4 |
vakken | uren | uren |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Artistieke vorming | - | 1 |
Biologie | 1 | 1 |
Chemie | 1 | 1 |
Engels | 3 | 2 |
Frans | 4 | 4 |
Fysica | 1 | 2 |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Latijn | 5 | 5 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | - |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 5 | 5 |
32 | 32 |