Schoolorganisatie

Het CLB is het Centrum voor Leerlingenbegeleiding.

Elke school in Vlaanderen werkt samen met zo’n centrum. In een CLB werkt een team van artsen, verpleegkundigen, maatschappelijk werkers, psychologen en pedagogen. Samen met jou gaan ze op zoek naar een antwoord op jouw vraag.

Het CLB werkt gratis en iedereen is welkom: zowel ouders, leraren als de kinderen of jongeren zelf kunnen er terecht voor informatie, hulp en begeleiding.

clblogo

Informatie over studiekeuze

Heb je vragen over je studiekeuze, maak dan een afspraak via 00 32 89 77 97 30 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zelf op zoek naar informatie: op www.onderwijskiezer.be vind je alles over studiekeuze, het studieaanbod van scholen, online tests die studiehouding peilen, enz.

CLBch@t voor een anoniem gesprek

• Je bent als leerling of ouder welkom met al je vragen op maandag, dinsdag, donderdag van 17 tot 21 uur,
    op woensdag van 14 tot 21 uur.
  • Tijdens de schoolvakanties zijn we er elke dag van 14 tot 21 uur.
    (We sluiten van 15 juli tot 15 augustus.)

www.clbchat.be

clb chat