5 | 6 Elektrische installaties
STEM |
||
finaliteit arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Algemene vorming | ||
• Maatschappelijke vorming | 1 | 1 |
• Nederlands | 2 | 2 |
• Wiskunde | 2 | 2 |
Artistieke vorming | 1 | |
Elektrische installaties | ||
• Praktische realisaties | 14 | 14 |
• Technische realisaties | 6 | 6 |
Engels | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
32 | 32 |
5 | 6 Binnenschrijnwerk en interieur
STEM |
||
finaliteit arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Algemene vorming | ||
• Maatschappelijke vorming | 1 | 1 |
• Nederlands | 2 | 2 |
• Wiskunde | 2 | 2 |
Artistieke vorming | 1 | |
Binnenschrijnwerk en interieur | ||
• Praktische realisaties | 15 | 15 |
• Technische realisaties | 5 | 5 |
Engels | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
32 | 32 |
5 | 6 Mechanische vormgevingstechnieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 2 | 2 |
Mechanische technieken | ||
Praktische realisaties | 8 | 8 |
Technische realisaties | 7 | 7 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
5 | 6 Houttechnieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Houttechnieken | ||
• Praktische realisaties | 8 | 8 |
• Technische realisaties | 7 | 7 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 2 | 2 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
5 | 6 Elektromechanische technieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Elektromechanische technieken | ||
• Praktische realisaties | 7 | 7 |
• Technische realisaties | 8 | 8 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 2 | 2 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
5 | 6 Biotechnologische en chemische technieken
STEM |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Biotechnologische en chemische technieken | ||
• Biologie | 2 | 8 |
• Chemie | 4 | 5 |
• Fysica | 1 | 2 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 2 | 2 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Labo biotechnologische technieken | ||
• Biotechnologische en chemische analyse- en productietechnieken | 4 | |
• Labo productiesystemen | 2 | |
• Labo- en productiebeheer | 1 | |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Nederlands | 2 | 3 |
Wiskunde | 3 | 3 |
5 | 6 Economie-moderne talen
Economie en organisatie |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Duits | 2 | 2 |
Economie | 4 | 4 |
Engels | 3 | 3 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 4 | 4 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 2 | 1 |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 4 | 4 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Wetenschappen-wiskunde
STEM |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Biologie | 2 | 1 |
Chemie | 2 | 2 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 3 | 3 |
Fysica | 2 | 2 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Informaticawetenschappen | 1 | |
Ingenieurswetenschappen | 1 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 6 (8) | 6 |
Seminarie | 2 | |
32 (34) | 32 |