5 | 6 Welzijnswetenschappen
Maatschappij en welzijn |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Communicatiewetenschappen | 1 | |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Filosofie | 2 | 2 |
Frans | 2 | 2 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 4 | 4 |
Nederlands | 4 | 4 |
Statistiek | 1 | 1 |
Toegepaste sociale gedragswetenschappen | 6 | 5 |
Wiskunde | 2 | 3 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Informatica- en communicatiewetenschappen
STEM |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 2 | 2 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Informatica- en communicatiewetenschappen | ||
• Elektriciteit | 3 | 3 |
• Engineering | 2 | 2 |
• Informatica | 6 | 6 |
• Mechanica | 1 | |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 2 | |
Nederlands | 3 | 3 |
Wiskunde | 4 | 4 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Moderne talen
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Communicatiewetenschappen | 1 | |
Duits | 2 | 2 |
Engels | 3 | 3 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 4 | 5 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 2 | 2 |
Nederlands | 4 | 4 |
Spaans | 2 | 2 |
Taaltechniek en taalredactie | 1 | 1 |
Uitgebreide filosofie | 2 | |
Wiskunde | 2 | 3 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Latijn-wiskunde
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Biologie | 1 | 1 |
Chemie | 2 | 1 |
Engels | 2 | 2 |
Frans | 3 | 3 |
Fysica | 1 | 1 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Informaticawetenschappen | 1 | |
Latijn | 4 | 4 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 6 (8) | 6 |
Seminarie | 2 | |
32 (34) | 32 |
5 | 6 Latijn-wetenschappen
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Biologie | 2 | 1 |
Chemie | 2 | 2 |
Engels | 2 | 2 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 3 | 3 |
Fysica | 2 | 2 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Latijn | 4 | 4 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Nederlands | 4 | 4 |
Wiskunde | 4 | 4 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Latijn-moderne talen
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Aardrijkskunde | 1 | 1 |
Communicatiewetenschappen | 1 | |
Duits | 2 | 2 |
Engels | 3 | 3 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 4 | 4 |
Geopolitiek | 1 | |
Geschiedenis | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Latijn | 4 | 4 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 2 | 1 |
Nederlands | 4 | 4 |
Taalredactie en taaltechnologie | 1 | 1 |
Wiskunde | 2 | 3 |
Seminarie | 2 | |
32 | 32 |
5 | 6 Toerisme
Taal en cultuur |
||
finaliteit doorstroom - arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Engels | 3 | 3 |
Esthetica | 1 | |
Frans | 3 | 4 |
Geschiedenis | 1 | 1 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
Natuurwetenschappen | 1 | 1 |
Nederlands | 3 | 3 |
Toerisme | 10 | 10 |
Toeristische geografie | 3 | 2 |
Wiskunde | 3 | 3 |
32 | 32 |
5 | 6 Lassen-constructie
STEM |
||
finaliteit arbeidsmarkt | ||
JAAR | 5 | 6 |
VAKKEN | UREN | UREN |
Algemene vorming | ||
• Maatschappelijke vorming | 1 | 1 |
• Nederlands | 2 | 2 |
• Wiskunde | 2 | 2 |
Artistieke vorming | 1 | |
Engels | 2 | 2 |
Godsdienst | 2 | 2 |
Lassen-constructie | ||
• Praktische realisaties | 15 | 15 |
• Technische realisaties | 5 | 5 |
Lichamelijke opvoeding | 2 | 2 |
Mens en samenleving | 1 | |
32 | 32 |